Plimbare de mers pe jos

Totusi, ar trebui sa va incalziti inainte pentru a preveni orice tip de prejudiciu, cum ar fi durerea musculara sau aparitia ranilor. Jampolis, ceea ce îți dă o stare de bine.

All rights reserved doc.

plimbare de mers pe jos

Nu ai nevoie decat de 10 minute de mers pe jos, in fiecare zi. Autor: Dr. Ce beneficii iti aduc 10 minute de mers pe jos zilnic Te plangi ca nu ai timp sa faci sport si ti-ai dori sa te bucuri totusi de beneficiile pe care sportul le are pentru sanatate? Poate fi vorba despre mersul pana la metrou ori poti cobori cu o statie mai devreme din autobuz pentru a face o plimbare de 10 minute — nu conteaza unde si cand, ci conteaza sa mergi pe jos in fiecare zi.

  • Ghidul unei femei negre pentru a întâlni un om alb

Totodata, si nivelul de colesterol din sange este echilibrat cu ajutorul mersului pe jos. O plimbare pe jos a carei durata atinge 10 minute arde 50 de calorii, ceea ce inseamna ca poti manca un desert light dupa masa de pranz daca faci apoi o plimbare rapida de 10 minute.

plimbare de mers pe jos

Metabolismul este accelerat de mersul pe jos. Mentin inima sanatoasa — cele 10 minute de mers pe jos in fiecare zi au o multime de beneficii pentru sanatatea inimii: scad tensiunea arteriala, regleaza colesterolul, dar si nivelul de zahar din sange. Imbunatatesc capacitatea de funtionare a creierului — mersul pe jos imbunatateste concentrarea, dar si atentia, ceea ce inseamna ca dupa o plimbare de cel putin 10 minute pe jos vei avea mintea mai limpede, idei mai pune dar si putere de concentrare.

The Motans - Valuri Mari - Videoclip Oficial

Iti imbunatatesc respiratia — 10 minute de mers pe jos imbunatatesc respiratia, stimuland oxigenarea corecta a intregului corp. De asemenea, si capacitatea pulmonara este marita de mersul pe jos zilnic.

  • De mers pe jos 30 de zile Ghid de pornire rapidă și Dincolo
  • Aria pro ii dating
  • Modalități de măsurare a vitezei de mers pe jos
  • 30 de minute de mers pe jos: cum îţi îmbunătăţesc starea de sănătate
  • 10 beneficii ale mersului pe jos timp de 30 de minute pe zi. Ce spun medicii
  • Beneficiile oferite de mersul pe jos
  • Ce beneficii iti aduc 10 minute de mers pe jos zilnic

Reduc durerea — durerile musculare, articulare si de tendoane apar atunci cand nu ne folosim muschii, articulatiile si tendoanele. Cu cat facem plimbare de mers pe jos putina miscare, cu atat mai rigid devine corpul, ceea ce inseamna ca apar durerile.

Beneficii ale mersului pe jos

Mersul pe jos este indicat chiar si pentru persoanele obeze. Acest tip de miscare este foarte putin solicitant, insa pune corpul in miscare si mareste flexibilitatea, ceea ce inseamna ca durerile dispar. Elimina stresul — 10 minute de mers pe jos cresc nivelul de endorfine eliberate in creier si ne ajuta sa eliminam stresul.

plimbare de mers pe jos

Totodata, miscarea de orice fel reduce cantitatea de cortizol eliberata in organism. Cortizolul este hormonul eliberat de glandele suprarenale si poarta denumirea si de hormonul stresului.

All rights reserved doc.

Intaresc oasele — cele 10 minute de mers pe jos obliga corpul sa lucreze importiva gravitatiei, ceea ce inseamna ca oasele tale sunt intarite. Densitatea oaselor fiind mentinuta, riscul de osteoporoza este scazut. Persoanele in varsta ar trebui sa acorde o atentie sporita mersului pe jos.

plimbare de mers pe jos

Citeste si Studiu: Exercitiile moderate au proprietati antiinflamatorii Imbunatatesc starea de spirit — daca ai o stare proasta, esti indispusa ori chiar deprimata, 10 minute de mers pe jos iti vor imbunatati starea de spirit. Mersul pe jos stimuleaza eliberarea de endorfine in creier. Pentru a te bucura de efecte si mai puternice, mareste numarul de minute treptat, pana cand ajungi la de minute de mers pe jos. Pentru a comenta este nevoie de autentificare sau înregistrare.

Sus 1. Mersul pe jos previne aparitia diabetului de tip 2. Mersul intareste inima, in cazul barbatilor. In urma unui studiu s-a constatat ca rata mortalitatii in randul barbatilor pensionari care au mers mai putin de 1.